50 sanningar

1. jag har svårt just nu för att berätta för en kille hur jag egentligen känner.
2. jag älskar verkligen att vara med dom jag verkligen tycker om.

3. jag är verkligen ODUGLIG på att ljuga.
4. jag säger jämt som jag tycker, men inte just nu för honom.
5. jag hatar när ngn pratar skit om ngn sen andra sec är dom bäst.
6. det är då jag verkligen kan få damp och säga vad jag tycker.
7. jag vill inte bo i sandviken.
8. jag saknar jernvallen.
9. jag är förjävligt känslig oftast, men ibland visar jag inte det.
10. jag verkligen absolut inte gråta inför folk, det går bara inte.
11. jag har gråtit inför typ 3 personer, och bara då försökte jag inte visa det.
12. jag hatar när folk klagar på andras stiler.
13. jag älskar att inte vara en i mängden.
14. jag är en glädjespridare, och jag älskar det.
15. jag skulle aldrig klara mej utan musik.
16. jag är kort, och jag älskar det!
17. det går inte beskriva hur mkt jag älskar skidor.
18. jag verkligen älskar stora kläder, och det vet alla mina vänner.
19. jag har dåligt självförtroende, men försöker bygga på det.
20. jag & emma har vart allrabästavänner i 6 underbara år! :)
21. jag biter jämt på mina naglar.. -.-
22. jag saknar kärlek nå sjukt jävla mkt.
23. jag har inte vart snäll & ärlig ett helt förhållande sen 2008.
24. och jag hatar verkligen det, så jävla åhh.
25. jag älskar att fotografera.
26. jag mår bra av att se mina vänner skratta, ärligt talat.
27. james morrison gör nog dom finaste låtarna som finns.
28. jag kan inte förstå att det är julafton om 2 dar.
29. jag ångrar en jävla massa, men endå glad att det är över nu.
30. jag har alltid haft svårt att förstå mej på varför kärlek är så komplicerat.
31. jag älskar att bara ligga och mysa med någon jag tycker om.
32. jag saknar någon jag borde hata mest av allt.
33. jag älskar att gråta ut ibland.
34. jag tar alltid ut min ilska på mamma, och det vet nog alla.
35. jag hatar att veta att mina vänner mår dåligt och inte kunna göra ngt åt det.
36. jag har sjuka ideér JÄMT.
37. jag har hur svårt som helst att ta åt mej av komplimanger.
38. jag har beättat för en vän hur jag känner om allt och vad jag gått igenom.
39. jag vill ha hål i naveln.
40. JAG VILL VERKLIGEN BARA VARA MED HAN NU.
41. jag börjar fundera om jag börjar bli lika kär som 2008..
42. jag är förjävligt duktig på att skriva långa texter om hur jag känner, min bärbara dator va FULL av det, som bara en person läst, men nu är allt borta. datorn pajja..
43. jag älskar lysade färger på kläder, och annars också för den delen.
44. imorgon åker jag iväg till jämtland, 30 mil från alla vänner och kommer inte få reda på vad som händer i sandviken.. -.-
45. jag orkar sällan fixxa mej riktigt innan skolan :b
46. jag har färgat mitt hår för ofta..
47. hela min släkt från pappas sida förutom farmor bor i jämtland åre eller ljusdal.. -.-
48. jag kan inte sluta tänka på honom, han är så bäst..
49. jag suger i skolan, skulle hellre vara pluggis än det här..
50. jag vill bara vara hos han nu, vill att han ska hålla om mej nu..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0