CHECK THIS OUT ;)

har en ny blogg som sagt då.. och det här behöver jag bara säga..

1. jag är inte född för din skull, så klaga inte.
2. jag har min egen stil, jag sticker ut ur mängden.
3. jag är kort, men jag klagar inte på det.
4. jag skriver vad jag känner för, det här är min blogg.
5. och tycker du inte om det jag skriver om, va fan läser du då för?.
6. för jag vet att dom som fortsätter läsa min blogg, dom gör det för att dom tycker om den.
7. eller så vill dom veta vart jag är eller vilka jag är med.. eller ngt sånt.
8. jag är kaxig, men det är en personlighet, THAT'S IT BITCHES ;)
9. fortsätt kolla min blogg, men klaga som sagt inte.
10. hoppas att ni förstår lite hur jag är. puss ;)

btw
.
hELLLUUUU.
jag heter inte bella, jag heter isabell. isabellolsson lättare sagt, men jag älskar smeeeeknamnet BELLA. bor med min mamma pappa & bror kim olsson & en liten skithög till hund, skojja. jag älskar min hund, hon är bara så jävla klockren. och jag älskar att åka skidor, det bästa som finns. innebandy är lite till och från, jag har perioder då jag älskar innebandy, men också perioder då jag känner att jag måste sluta snart. jag är expert på att gör illa mej, believe i can fly and more shiet. och en sak ska ni veta, SJUKHUSET MAT ÄR ÄCKLIG ;). haha. men aja, jag har min stil, säger jämt vad jag tycker och skiter i vad andra tycker om min stil & allt jag säger. jag är ärligt talat bara mej själv. that's it bitches. jag tror jag inte har något mer att säga?. isf kommer det senare, pusspåer! ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Carlström

du får åka upp till kb med mig någon dag på jullovet :) okej? ;) pussN

2009-12-19 @ 17:59:04
URL: http://yyourbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0