jag är en av dom få

ont i huvet
ont i bena
ont i armarna
ont i nacken
ont i ryggen
ont över fuckin' allt.
ont överallt, känner mej som en pinne..
seriöst, känner mej som en jävla pinne, liten & känns som om jag ska gå av.. ont överallt, känns fan som om jag ska dö snart, hatar att ha ont. sitter och lyssnar på dead by april, tror jag börjar grina snart, så jävla ont.. jag måste försöka, jag ska klara det.. och kanske är inte dead by april den bästa musiken att lyssna på när jag har ont, både depp & skrikigt. men jag älskar doms låtar, that's it.


Kommentarer
Postat av: perka

Tja, bara satt du vet ingen bryr sig börja gymma din veka fan, klagar på dina ont överallt åker till sjukhuset för ingentingen....

2009-12-20 @ 18:28:10
Postat av: Anonym

NÄMENTJAH MOGNA P12A!

men om jag är vek och åker in till sjukhuset för ''ingenting'' vafan då äre väl mitt problem? äckelp12a dom inte har ngt liv, lycka till i framtiden ;)

2009-12-30 @ 22:44:12
Postat av: BELLASJÄLV!

NÄMENTJAH MOGNA P12A!

men om jag är vek och åker in till sjukhuset för ''ingenting'' vafan då äre väl mitt problem? äckelp12a dom inte har ngt liv, lycka till i framtiden ;)

2009-12-30 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0