jag klarar mej inte utan dina andetag.

har bara suttit vid datorn idag, orkar inte göra så mkt mer just nu, men ska faktiskt gå över till amanda. bara hos grannen alltså, min allrabästaväns storesyster, eftersom min bästavän är på sjukhuset.. hoppas hon mår bra, jag och hon åker fram och tillbaka in till sjukhuset. men jag vet heller inte nu om det är allvarligt eller ngt, det får verkligen inte hända henne något. jag skulle aldrig klara mej utan henne. hon är min livsglöd här i livet, min sol, den som får mej överleva i den här förjävliga världen. det finns fler, men speciellt henne, det hoppas jag ni förstår varför. men nu ska jag iväg till amanda för att höra varför & allt sånt där.. puss hare bäst.

jag älskar dig allrabästavän, aldrig utan dig. 6 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0