my feeling's start to take over

kungsberg va KUNG. även fast jag ramla 3 ggr (a).. haha. men va fan, man lär sej av sina misstag?. btw, inte så konstigt att jag ramla.. googlarna dimma igen som in i helvete. det va typ KALLAST i sveg ;o haha. men iaf, raila & hoppa & åkte. men åkte mest ;b. aja, ramla en gång när jag hoppa, slog i nacken rejält nu.. men reste mej upp dirr och nästan ramla igen för att det vart inte lite yrt x). haha aja, tack alla där för en underbar morgon/dag. BTW!!!!!! jag ska va med i gävledagblad nästa gång den kommer ut bitches ;) hehe. närbild på mej :|.. haha, men jag är så jävla gangstah så jag har bandana upp till näsan och sen googlarna & sen mössan. man såg inte mitt fejs at all. ;> hihi. men mina ögon kommer synas igenom på kortet. BLÄ :( inge smink heller, INGE ALLS!. det är ju föfan kung dä. aja, nu ska jag käka julskinkmacka & dricka oboy & checka tv. slapp resten av dagen. ni kan ju smsa och ringa? ;) pussss

min vecka..
måndag - skola / va med mej?.
tisdag - skolavslutning / va med mej?.
onsdag - jämtland.
torsdag - jämtland.
fredag - jämtland.
lördag - åre(?)
söndag - åre(?)

kommer vara borta ngn vecka. vilket betyder, inte aktiv här. får se när jag kommer hem.
är alltså i åre & jämtland. ni kan endå smsa som tokar, eller varför inte busringa? (a)
jag älskar när folk busringer :D hihi. aja, eller ring vanligt och snacka, har för det mesta tid ;>

Kommentarer
Postat av: Rebecca Carlström

asbra det stumpan:) kyssN

2009-12-19 @ 19:34:10
URL: http://yyourbeauty.blogg.se/
Postat av: ida

va har du för skidor ? (;

2009-12-19 @ 20:11:24
URL: http://ejdao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0