you make it real for me

inte gjort så mkt, va med alexandra ett tag. men sen vart det knas. aja, vi käka på donken bland annat, nu ska jag upp och tjocka i mej godis packa och försöka få tag i ngn som vill prata i tlf. vilket jag inte verkar få, pust. aja. ska väl iaf packa & käka godis & titta på tv. imorgon bär det av, åker och köper en klänning, JA DET STÅR klänning :| gah, aja. jag ska ha klänning på julafton iaf. eller nyår, kanske båda. aja, men så äre. & så ska jag köpa två tall tee ;) hehe. där kom det, inte bara klännig heller, gangstah kläder behövs alltid ;) aja. och nu skulle jag pratat i tlf med max, men nej nej det gick inte, han hade slut på batteri i mobilen & hem tlf prata hans mamma i :( åh. aja, får väl överleva endå.. :(



James Morrison - You Make It Real
And I'm runnin' to you, baby
You are the only one who saved me
That's why I've been missin' you lately
'Cause you make it real for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0