27 sanningar om mej!

1. jag är en glad person, sällan sur eller ledsen irl.
2. jag älskar stora kläder, that's it.
3. jag är född som blondin.
4. jag skryter sällan.
5. jag skrattar åt saker jag inte borde skratta till, allt för ofta.. hah
6. folk kallar mej hamster pga. mitt grav... HAHA 
7. jag sticker jämt ut i mängden. 
8. jag är rädd för fåglar, mer än ngt annat! 
9. jag kan inte koncentrera mej utan musik, ärligt talat xD
10. jag är sällan blyg.
11. bälla tycker mäxi är ett busfrö! 
12. jag älskar att stirra på folk som stirrar på mej, dom slutar alltid före mej ;) 
13. jag funderar på färga håret svart :o
14. jag är kort & har strl 35 på skorna,HAHAAHAH! 
15. jag äter hellre frukt än godis, SÅ JÄVLA GOTT!
16. jag säger alltid att jag är bäst, men resten av mitt självförtroende, SUGER xD 
17. jag älskar att vara mej själv 
18. jag har alltid varit "diffrent" enligt alla. 
19. jag älskar att fotografera på saker. 
20. jag har alltid färgglada kläder på mej, blandar allt möjligt. 
21. jag klagar aldrig på att jag är kort, ärligt talat så älskar jag det! 
22. jag hatar när alla har samma stil, därför älskar jag att sticka ut i mängden.. 
23. när jag va 12 år typ, kunde jag inte titta in folk i ögonen, jag började alltid gråta, även fast jag skratta samtidigt, sjukt.. 
24. det är många som älskar min stil, hör det flera gånger om dagen, ärligt talat. 
25. när jag vart tyst ett tag, kan jag bara komma med ngr random ord och säga, och alla ba " vafan hände med bella nudå?xd " haha :D 
26. jag kan inte cykla, ramlar jämt.  
27. nu ska jag käka frukost! HEHHEHE.

Kommentarer
Postat av: 076-1055061

hellre sticka ut, änn att vara som alla andra...

2010-04-20 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0