and the reason is you

tjälala.
nyss vart med emma & elin, kulast på ett långt tag, VÄRLDENS BÄSTA B-RUDAR ! vi har pratat om allt möjligt, verkligen skönt, jag har faktiskt insett lite saker.. men tänker inte ta upp här! det är mina saker, men iaf. sen drog vi ut till donken i valbo vid 9? sen gick vi ut lite runt överallt i valbo, va med en massa folk, oscar sjudin, världens bästa♥. han tycker om justinbieber, HUR BÄST ÄR MAN INTE DÅ!?:o aja. nu sitter jag här, ska snart kila upp till sängen med varmchocklad♥. titta på tv, och bara njuta. ni får väl ha det bra ni också? haha, jag suger på att vara ngn sån här "äkta bloggerska" som jagkommerinteihåg vem nu det va som sa att man va när man sa sånt där, haha. aja, men nu ska jag göra annat.


<3 kärlek till låten.

peace& puss.
/bellä.

Kommentarer
Postat av: EMMA

du är världensbästa bella!

älskardig du är underbar..

2010-04-10 @ 01:17:45
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/
Postat av: SAM

bästa låten<3

2010-04-10 @ 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0