feelin' like you need this anyway

goodmorgon.
det är ingen bra morgon, ingen bra morgon alls, aja överlever vettni. men just nu blöder jag näsblod, ut båda !?!?! det är ju föfan sjukt, glömde mina tabletter hemma, FIFAN VA NÄEJS!?!?! nej. suger som jag vet inte vad, aja ser ut som ngn jävla bonde med en varsin pappersbit i båda näsborrarna -.- jefla skit. aja, vi åker väl snart.. skönt, sen blire musik & tänka hela vägen, nu behöver jag det ännu mer, fifan va det här suger! aja, men ska prata med älskade linnea rustemi♥ när jag kommer hem, behövs! vi har mkt att prata om, både jag och hon! aja, men nu ska jag packa det sista, sen bäre iväg, vi stannar nog i bollnäs och käkar älskade max ♥ aja, men sen när jag kommer hem måste jag träffa lisa, och så måste jag träffa linnea, hinner inte träffa skalk, :( aja. men ska hinna först till storvik, sen till gävle!? får försöka iaf.. aja, nu ska jag kila.

" There'll be good time and there'll be bad times "

ryktenfanskap, dö.

peace& pussar.
/b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0