bildbomb med historia


ja tro det eller ej, MEN BELLAOLSSON ÄR FÖDD SOM BLONDIE! sjukt jag vet. haha, men har även varit blond&brunnett varannan hela tiden ;) varierat flera gånger om året ;)
6årig bellaolsson!

bellaolsson januari 08.

bellaolsson februari 08.

bellaolsson mars 08

bellaolsson mars 08.

bellaolsson april 08.

bellaolsson april 08.

bellaolsson april 08.

bellaolsson april 08.

bellaolsson maj 08. ( och även ida högman brevid ;)

bellaolsson maj 08

bellaolsson juni 08

bellaolsson juli 08.

bellaolsson agusti 08.
sen hoppar vi ngr månader..

november 08 ? haha minns inte.

bellaolsson i mimmitröjja december 08?

september 08.
nä nu hoppar vi till 2009!

bellaolsson januari 09

bellaolsson februari 09.

bellaolsson mars 09.

bellaolsson april 09.

vet inte när, men där började jag bli blåååndi igen.. -.-
sen senare vart jag .. fjortis.. skäms :( åååh, aja nu får ni se det.. :o
och orkar inte skriva när bilderna är tagna, dom är säkert heller inte i ordning, men fjortisfanskap va jag. usch!







jag kommer ihåg hur jag vela va blond, men endå inte vara fjortis, men hur jag än gjorde så hade jag vart kallad fjortis sen år tillbaka, jag va den där "fjortisen" som alla kom till när dom behövde backup, dom sa att jag kände allt folk man behövde känna för att vara säker, så det spelade ingen roll vilket folk jag gick på, för jag blev aldrig nerslagen, har aldrig blivit nerslagen/misshandlat, trots allt hur jag bettet mej & sett ut. men med tiden insåg jag vilken folk skulle se mej som. jag har haft stora kläder sen säkert  13 år tillbaka, jag va så jävla liten att det sällan fanns kläder i min strl, sen kalla dom mej fjortis även fast jag gick i XXXL tröjjor och stora baggie kläder hela tiden, det va den bella olsson som även blev kallad fjortis, för mitt utseénde och beteénde va som fjortis, men inte min stil. men tiden gick, nu är jag den där " mini-gangstern " & "jibb-girl ", den med XXXXL kläder hela tiden, som skiter i vad andra tycker, för jag älskar den bella olsson jag är.














sötstrumpor! hihi.




aja, nu får det räcka med BILDBOMBEN! för hoppas ni förstår vad jag viljat fått fram.

men kom ihåg, man förändras inte, man växer upp.

peace& puss.
/b.




Kommentarer
Postat av: emma lindh

Finaste bella<3

2010-04-01 @ 17:56:28
Postat av: Anonym

du är bara överdriven

och fjortis med.

och du springer runt som du vore nått

2010-04-02 @ 16:34:42
Postat av: BLENDA

isabell du är så jävla härlig! JAG ÄLSKAR ALLT MED DEJ, JAG MENAR DE !

2010-04-02 @ 17:20:47
Postat av: Johanna

ja de e bra de! du ska va min minigangstajibb (y)<33333333

2010-04-02 @ 21:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0