i got my hands up.

inte på bra humör at all, och det är förjävlans svårt att bli på bra humör, går ju föfan inte. måste ta mej till kb imorgon, MÅSTE! om jag så ska behöva döda ngn, nä jag skoja. men vill verkligen upp, har ingen skjuts -.- mina föräldrar börjar jobba tidigt som fäsiken imorgon. aja, och måste fixa mina pjäxor, sprayat dom, HAHA.. men typ ska fixa dom lite mer nu, hah styling. men sen får vi se om det blir kb imorgon.. hoppas. har ingen jävla skjuts, och heller inge pengar -.- får väl ta och tigga av mamma. aja, har annat för mej, tjaråh!

vafan är jag så jävla dum i huvet för!? går på dina saker hela tiden.. helvete

/b.

Kommentarer
Postat av: brander

haha okej ;) nääjs, b-ruden !

2010-04-05 @ 20:03:57
URL: http://nbrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0