i got yah

hemma.
HAHA skoja, men jag är hemma nu, ASGLADTJEJHÄRVA! :D berg1 ägde idag, feta trick överallt, mktmktmkt kort från hannashakes & lisatano, dom skickar nog till mej sen, så langar jag lite pics! för bälla olsson är lite överklantig, haha, laddat kameran och hela shiten, men glömde minneskortet xD HAHA.. men asså fifan va nöjd jag är med dagen!
och så vare ju vatten surf, fett satt med alexnader aka sälen eklund & marcus aka kortis snar! gustav kungen vann ;) körde frontflip, tyvärr klara han det inte x) men endå bra försök! efter som det va på vattensurf? hehe. askul! :D aja, sen fota vi mer och mer och mer, så om ngn där ute åkte idag, vi foto säkert er, bara adda msn och fråga! :D men nu ska jag göra annat, typ skaffa ett liv? :D HANNA & LISA, NI GJORDE MIN DAG BÄST, TAGGA NÄSTA HELG!!!!! pusssän!

peace&såvidare!
/gladbälla!

Kommentarer
Postat av: hannah

ohja dagen ääägde !

ooooch jaaa tagga nästa helg !! :DDD

2010-04-11 @ 20:15:57
URL: http://hannahnicole.blogg.se/
Postat av: elin

i'm right here gumman, gick ut för att få vara för mig själv en stund, inget har blivit som de skulla idag, allt har bara vvvarit fel, förlåt för att jag inte smsade imorse...visste att ja skulla gjort de för du hade säkert kunna fått mig på bättre humör. förlåt. ;/

2010-04-11 @ 20:19:00
URL: http://elinbergsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0