if its meant to be, it will be.

sitter här vid datorn... vänta ska svara på ett sms till max, kan ta tid, blir nog ganska långt sms. så, klart. aja, gör inte mtk alls, vet inte vad jag ska göra idag?. aja, hittar väl på ngt. men nu ska jag iaf lyssna på musik & titta runt lite, missat lite känns det som. för det första har jag varit i stugan, han komma hem sitta vid datorn ngn timme, sen drog jag ju till miriam och sov, och igår.. va jag ju inte hemma.. kom hem runt 11-12. då la jag mej bara i sängen. aja, nu ska jag göra ngt annat.

"So what will I do?, Cause I still love you. You’re the only one who can save me."
underbarlåt!

peace& puss.
/bella.

Kommentarer
Postat av: hännabanääna ;)

jag finns om du vill prata om max, för vi har en gemensam sakdär tror jag ?

<3

2010-04-07 @ 18:12:54
URL: http://hannaheriiksson.blogg.se/
Postat av: BLENDA

overboard - justin (L)

2010-04-07 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0