jag står stadigt, just idag.

-


vart med massa folk i storvik, sköjj. hinner inte berätta mer, har ingen glad pappa bakom, men har ny header igen iaf. fick bli lite så nu, måste verkligen ha en ny sen -.- aja, KAN NGN FIXA MIN DESIGN!? har alltid fixxat själv, men har slut på fantasi! hihi.
aja, imorgon bäre iväg till skolan som vanligt, sen får vi se vad som händer. men nu ska jag göra oboy & macka, sen titta på scrubs :] hihi, oväntat? njae.
AJA, SMSA ALLA SOM HAR MITT NUMMER!
berätta mer imorgon!

& mitt och viktor helmerssons bästa citat " lev livet, ingen har endå överlevt! "
kung ju!?!?!?!
finns facebookgrupp om den!

pussar på er.
/bälla.

glad bella på bilden, bjuder ooooootoligt! :D that's life.

Kommentarer
Postat av: K

Du är snygg!

2010-04-15 @ 18:29:01
URL: http://duärsnygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0