nummer ett snesträck två lika med tre



fråga mej inget om rubriken! haha, skrev bara ngt flummigt, för det är mitt humör just nu. snook låtar gör mej jämt glad & sååååva. brb toa, HAAHAHAH. back, HHHAHHHA jag är ju förflummmiiig. sitter här och stekchillar, STEKARBRILLORNA ON! nu ska jag kila ner och hämta ett glas fanta & mitt godis, hellyeah. btw, farmor håller på färgar en av mina vita tall tees till rosa nu, ÄÄÄÄLSKAAAT!? ja. haha, men nu ska jag kila.

peace& pussarrrr ;)
/b.

ojoj bjuder på lite överstek bilder ;)
" gaassssh va lik jag är kissie ;o " HAHAHAHAA :D ellerså inte mena jag då ;)



& jag tycker verkligen inte om min näsa -.- , men va fan, ibland får man bjuda ;)
för jag tänker verkligen inte sätta dit ngn jefla prick ;o


Kommentarer
Postat av: ELINSKALK

GRYMThärliga bilder!

stekbrillor e apnajjjjjs

2010-04-03 @ 19:37:09
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0