om du va här hos mej

tjälälälälälä.
bella va inte ute och gick, hon va ute och cykla bmx, skönt. sen drog jag in, vart ju uttrökad av att cykla själv. haha, men imorgon blire kungsbärget. sköööntdä. åker dit med hanna shakes & lisa tano. och troligen, JAG HOPPAS att jag kan åka där med brander? :| haha. BRANDER SMSA MEJ! annars åker jag helt själv, emo.. aja, haha. men nu ska jag göra oboy och snart ringer david pettersson mej! men uppdaterar med bilder & sånt imorgon!

NATALIE BRANDER & ELIN BERGSMAN!
smsa mej dirr när ni ser det här.
brander: du vet vad om du läst det ovanför?

elin: vi måste hitta på ngt efter kb? kommer hem runt 4-5?

" i'm sorry for all the pain i put you through "


photoshopade ögona!


peace& puss.
/bällaolsson!

Kommentarer
Postat av: hännabanääna ;)

här har vi en snygg b-rud! :D

<3<3

2010-04-11 @ 18:51:24
URL: http://hannaheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0