please don't stop the rain

har gjort kladdkaka, köng ja e. haha, men den vart as konstig, HAHA.. aja, men har nyss blivit lite lyckligare i livet, och den personen vet varför. aja, men ehm... vad mer? haha. jag är grym tydligen, hört det jefla många gånger senaste tiden xD haha, härligt (y) haha aja, alexander är dum :( haha.. orkar inte förklara, haha... aja, sitter och dunkar james morrison nu, kärlek. aja, påminner mej om världens bästa unge. och han vet vem han är. men nu ska jag göra annat, prata lite med folk, sen kilar jag till sängen, men ni kan ju ringa när som helst! :D blir bara glad, även fast jag kan va lite småsur i tlf just nu, inte på bästa humöret just nu.. men ni kan ju endå ringa och få mej glad! :D ALEXANDER EKLUND HAR DAMP, men vi har lite roligt. heh.. aja jag har insett en sak? jag skriver sällan vettiga saker här?:o men endå säger folk att dom älskar min blogg?:o förstår inte varför, men jag älskar att dom älskar min blogg!:D så keep on that!. haha aja, alexander sitter och ringer mej, vilken busunge.. sitter och gravar i tlf, vilken ännu busunge, :o haha, och han är taskig också :( haha, BTW, HUR JÄVLA SNYGGT HÅR HAR INTE UNGEN!? titta bilden här neranför!? gash, snaggar han dödar jag honom! :D haha nä nu ska jag sluta skriva..

damp skriver bara såatt.. men här är bilden på älexander eklund!


peace& puss /b.

Kommentarer
Postat av: brander

gillar nya designen ;) följa varann med bloglovin kanske ;b ?

2010-04-03 @ 23:30:24
URL: http://nbrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0