skaka ditt as

dunkar låten nu, ett tag senva... aja, men sitter hos linnea, skolan sööööög! första lektionen va aas, sög. gjorde inte så mkt.. sen sov jag på engelskan, hela tiden. efterdet så stekte jag och linnea ute i solen, yeah skönt!. sen vet jag inte vad som hände, men iaf så köpte vi glass på konsum. as göttt! dunka musik & stekte i solen med isglass, SOMMARKÄNSLOR! men sen gick jag och linnea hem till henne, sola & åt apelsin & ballerinakakor & drack jucie, GÖÖÖÖTTT. sen åt vi panpizza, HAHA, va tjock vi är.. :') aja, men nu går linnea runt och klagar på att erika aldrig kommer, men nu kom hon, haha. men kommer bilder från idag så fort jag fått alla av lollo, men nu ska vi steka vidare i livet!
pussäännnn.
/bälla.

Kommentarer
Postat av: ELINSKALK

har också stekt asmycket idag, keka panpizza hos mormor också (a) haha. glass me hell yeah! nu börjar sommaren komma. wiiieeeeeeee :DDDD

TAGGA SOMMARN DÅ BELLA?! :D:D:D::D

2010-04-13 @ 22:01:23
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/
Postat av: linnea is the maybe best

japp. damp isabell.. det är just det vi har (a)

2010-04-14 @ 19:44:00
URL: http://linnearustemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0