sommarlängtan

asså det är nå sjukt va jag längtar efter sommaren, vill bara ha den nu nu nu nu nu. här är lite saker vad man kan göra då som jag längtar efter mest.

- hoppa matta
- skejta
- sola & bli riktigt neger!
- ränna ute hela nätterna & bara prata om allt möjligt
- solnedgångar
- bada
- dra till stranden dirr på morgonen
- göteborg med dahlstrumpan som vanligt i hope!?
- grym skolavslutning


hoppa matta! dålig bild, bara flumm bild, hah.

bruuuunbella.

natt med rebecka, sandra & emma.<3

orkar inte ladda upp fler bilder, FÖR NU ÄR JAG DESPERAT EFTER SOMMARKVÄLLAR. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

/bällaolsson


Kommentarer
Postat av: elin

du glömde en sak dude ;) du ska träffa mig i sommar också annars kan du runka bävrar ! :o<3

2010-04-10 @ 20:43:46
URL: http://elinbergsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0