sry, hemma nu iaf..

sry alla för igår, vela inte göra er oroliga, men behövde va för mej själv. är iaf hemma nu..

& va tvungen att gå hem för att batterit på tlf tog slut eftersom jag fick 78 missade samtal, och endå trök jag bort ngr också.. iaf, och för att jag börja spotta blod & sånt. lära hem och ta tabletter, annars hade jag kunnat svimmat därute ngn stans. men nu är det väl okej.. tack alla som brydde sej & förlåt för att jag inte svara..

men i varje fall, nu sitter jag och pratar i tlf med felicia, haha. hon tittar på bolibompa & äter panpizza. HAHA, hon säger att någon är dålig på rita. aja, men nu ska jag göra ngt att äta & fortsätta att prata med feabea. haha

27 dagar kvar.
peace& puss.
/bella.

Kommentarer
Postat av: elin

jag tänkte cykla ner dit för å se om du var okej, men då fick jag reda på att du va hemma :o gör inte om de där gumman,lova de ? <3

2010-04-07 @ 16:38:51
URL: http://elinbergsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0