take my hand

tjääääää.
va med elin igår endå, även fast jag inte hade sån jävla bra ork först. men aja, vart kul tillslut, vi gick på stan i gävle, träffa sissel, va till plazan, men det regna så jävla mkt, så åkte därifrån -.- sögju. aja, men vi titta lite på kläder, så nu har jag hittat lite, yeah. men sen åkte jag hem runt 8, va hemma vid 9, satt inget vid datorn, vårat internet hade krånglat, så vart inge. aja, nu ska jag göra ngt att äta, blev ingen skola idag heller, hade så jävla ont i magen att jag knappt kunde resa mej, så låg klarvaken i sängen från 6 på morgonen till 10, lyssna på musik (y) orkade inte resa mej.. aja, nu ska jag käka! puss.


hittade även skor i förrgår när jag va där med linnea & erika. haha, nu kmr ni mobba mej.. det fanns bara strl 33 & 34, och jag måste ha 35.. haha, fick på mej 34, men vill alltid ha en strl större, haha.. ja jag har strl 35 på skorna :') puss! haha.

peace!
/b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0