that should be me

hellllu.
sitter här med emma olsson, hon sov ju hos mej igår, vilket jag sa igår. men iaf, jag va med emma maja & emma igår. vi hade kul, gjorde lite allt möjligt, kan tyvärr inte avslöja x) aja. sen somna jag och emma runt 3, haha.. och vakna vid halv 11 - 11. och titta på tv, sen käka vi. prata med linnea lite i tlf. och sen käka vi iaf! aja, men nu sitter vi här, ska väl ta och fixa oss eller ngt snart, sen blire storvik, skulle igentligen till tandläkarn för att titta hur det vart från sist. men orkar itne.. haha, aja så drar till linnea, sen vet jag inte vad som händer, vi är väl säkert med henne, sen imorgon får vi se, KANSKE jag drar till järvsö med linnea över helgen. skönt vill ja lova. aja, men nu ska jag göra annat.

ppppeace.
/bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0