Three days later

tjäna.
vart med emma linnea & linn. hade as kul, kommer as mycket bilder, IMORGON! aja, just nu hinner jag inte, elin skälk min favorit bad mej om att uppdatera, HAHA fast för en timme sen typ, haha.. aja här har du din uppdatering! HAHA :D men imorgon ska jag va med den efterlängtade ungen & emma karlsson, efterlängtade ungar det där! ska bli fedt sköjj. längtar nå sjukt! :D haha, aja. men nu ska jag snart kila till sängen, langar en sjukt jävla bra låt först, sen drar jag. ska smsa med hännaeriksson, världens bästa unge!


kärlek till låten.

hanna eriksson, världen bästa ängel & finaste unge. tack för att du finns, vi klarar det här tillsammans, DU ÄR BÄST!

jag förstår inte vad du gör, förstår inte hur du är, du va inte så här först, jag kan inte få in i huvet att det är du som gör så här, det kan inte vara du. vart tog den killen jag verkligen tyckte om att vara med vägen? vem tog han, vart försvann han? jag förstår bara inte, snälla sluta håll på såhär, jag behöver inte ha dej tillbaka, men det sårar mej när du gör såhär. du gör allt bara svårare för mej, så himla mkt svårare.. och inte bara för mej..

peaceout.
/bälla.

Kommentarer
Postat av: hännabanääna ;)

de kommer lösa sig, de gör e alltid, <3<3

2010-04-09 @ 17:34:47
URL: http://hannaheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0