TOPPEN!

tjälalalala.
yes, sitter här igen, som så många gånger förr vettja! men liksom vafan, ni som läser diggar väl bloggen? eller så hatar ni den så mkt att ni måste titta ;) vilket är erat val, HATA ELLER ÄLSKA. spelar ingen roll, FÖR BELLA ÄR GLAD ENDÅ! :) vart inge storvik btw! utan ist drog jag mej in till sandvikens centrum, HEHE. träffa bajen& emil. när jag lyssnar på toppen blir jag på sånt här humör, HELLYEAH. aja, men vafan? nu är jag hemma, ska snart göra ett glad oboy & macka, sen kila upp till sängen, chilla, titta på scrubs och njuta av livet!

du är bara avis för att du inte jag är ;)
/bälla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad kul att jag har hittat till just din blogg. Besök gärna min.

2010-04-12 @ 23:49:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0