we ait gonna stop here

tjääälol.
gör inte mkt alls just nu, vakna runt 10, ut och åkte skoter vid 11, kom väl in vid 12 ngn gång, asröjj. hah, aja sen har jag inte gjort nå mkt alls, chillat och så. ska väl snart käka, nå köttbitar är allt jag ser, vet inte vad mer. men iaf, har inte så mycket att säga? skriver väl mer sen, imorgon åker vi hem iaf. skööööönt! åker runt 12, är hemma vid 4-5 dårå. sen får vi väl se vad som händer imorgon när jag kommit hem, packa upp sen hitta på något med någon!? yessir, det måste bli så. btw, haft så jävla tråkigt, så tog en bräda och satte den i en kulle, ställde mej på den och gled ner, tror fan jag ska börja med snowboard!? as kul ju :D haha. men sen träna jag lite på 360 och sånt också, alltså inte i hopp som snowboard, utan mer som skateboard. askul, fast sen när jag gled ner, så satt hela min släkt ute på bron och prata delvis titta på mej, så ramla jag, FIFAN VA ONT DET GJORDE. men dom garva :( värsta taskiga, hah :( aja, men nu ska jag göra annat!

hitta på något med mej imorgon!? :D
peace& puss.
/b.

Kommentarer
Postat av: JENWI

HAHA jag är fett med clean : D

vafan det nu innebär? :D



öhö du var rätt sköön du :D

2010-04-04 @ 17:14:08
URL: http://jenwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0