what can i do

tjälälälällälälälä.
åker hem imorgon, vet inte riktigt vad jag gör under dagen, eller träffar lisfistwin iaf ! löööve till dä! aja, sen vet jag inte vad som händer, ska försöka få ääälinskälk att träffa mej! :D hah, men just nu ska jag gå och göra rent under mina naglar, hah? aja. men tyckte det va lite äckligt under dom, och jag har inget bättre för mej, sen blire ut och träna på skejjjjtboarden. har inget annat att göra typ, solen steker sönder, så lägger ut en bild på mitt sköna stek outfit, sen drar jag ut till skejtboarden. men har nyss käkat, gött vare. men nu ska jag fixa naglarna eller va fan jag nu ska kalla det, sen drar jag ut! btw, ska va med i ngn "edit" eller vad jag nu ska kalla det, med hanna & lisa. brander är också med, vet inga mer? men kul skare bli, filmar nu i veckan, får väl se hur det blir sen, aja nu kilar jag vidare!

peace& puss.
/b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0