can't believe it

vart på railjam idag, as najs vare.
fina railar & även fina flippar.
det va big air bag brevid, fast utan skidor dåda.
körde på med en frontflip därdå :]
ingen trodde jag skulle görat, but i did it!
tveka inte en SEKUND heller bitches.
aja, nu äre massa prat här hemma.
&&&&& JAG MATILDA OCH EMIL GICK HEM!
iaf jag och matilda.. heh.
kommer galna bilder senva.
ska ta och gå upp till badet nu, måste bada.
sen imorgon blire skolan, efter det blire emil&bajen&bella on stan!
vet inte om det blir railjam imorgon också?
aja, ska väl kika då också, men kommer bilder imorgon.
hinner inte nu, daddy is not happy, men det är inte mitt fel nu.
aja, tjaråh!

puss/
bella

förstår inte hur du kan va så kall att göra så mot honom, förstår inte hur du kan vara så negativ heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0