dumma dag.

MIN OTURSDAG!
helt seriöst, min största oturs dag på flera ÅR ! :(
..
*allt är åt helvete idag, missa 10 bussen -.-
så jag titta på tv, men somna igen -.-
aja, så vakna lite före halv 12, så va bara att sätta på sej jackan och gå ut -.-
*kom till skolan, och då vare tydligen en timme kvar till nästa lektion ;o
och det va den sista vi hade, NAJJJSS???? NÄÄÄÄÄÄÄÄ
ingen idée att jag ens åkte dit -.-
*FÖR sen när jag åkte hem, så bytte jag buss vid enen, men bra som jag är
så glömmer jag kvar mitt busskort på bussen ! -.-
förstår ni hur irriterad jag är eller!?!?!
och det är inte det enda, jag lära gå från enen till mej!
& det va inte bara busskortet, utan mitt legg & hemmakväll kort också! -.-
åååååååh.
*aja, eller gick till vallhovkiosken..
och nej, jag hade ju inge gratis sms eller pengar, så kunde inte få tag på pappa -.-
åhhhhhhhh, aja, va bara att gå, men vid vallhovkiosken va det bara typ en liten bit kvar,
men tog bussen, berätta som det va, fick ett nummer så jag kan ringa -.-
*men nu när jag ringer så säger dom bara '' det är många som ringer nu BLABLABLA''
*åååååååååh, jag spricker, aja. sen när jag ringt tog jag varm oboy & macka & la mej i badet.
men då va jag NÄRA på att tappa tlf i vattnet, TURDÄ!
*trodde att oturen vänt, men nej nej. för sen när jag kommer ner och pratar med pappa.
så börja vi prata om att jag bara tappat tlf i backen 2 ggr, JA DÅ TAPPAR JAG DEN IGEN ! -.-
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh döda mej?
nu tänker jag sitta inne hela dagen, ta det lungt och inte börja bråka med ngn.
DET BARA E SÅ!
haha, nu fick nu veta en av mina värsta dagar i mitt liv, TJALOL VA GLA' JAG É !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0