hatar söndagar..

.. och det är ju inte så konstig, för det är sista dagen på helgen.
gahh, snabbt hare gott, men kul har jag haft.
fick reda på att min kusin kommer hit någon dag i veckan.
troligen måndag/tisdag, så klipper hon mej.
sen ska jag färga håret, och så köper farmor löshår :)
så jävla glaaad! :).
sen på onsdag ska jag till kungsberget med skolan, funny ;)
& nu gäller det, SKÖTA SKOLAN PÅ HÖGSTA NIVÅ!
pappa har pratat med alla lärare, eftersom vi hade EVK.
så kommer få ta det lungt först i alla ämnen.
sen till slut kommer jag vara på samma nivå som resten av min klass.
eller fanny kommer säkert få jobba med mej isf :')
men hoppas det blir bra nu..

& över till idag, vad ska jag göra idag ja..
jo jag tror jag ska vara med min allra bästa vän
emma westling. vi ska väl va i dag troligen, CHILLDAG!
kan ja lova att det blir, vi tänker inte göra som fredagar/lördagar..
sry! heh, men vi har kul ändå, pratar om allt möjligt :) 

pusstja!
/ bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0