hur lyckas du så bra?

jag förstår inte hur du lyckas få mej må så bra, hur du lyckas få mitt humör att stiga med en blick, hur du kan få mitt leénde att stiga med ett sms. jag förstår inte hur du kan vara så bra, och endå vara bara min. du behöver inte svara, jag älskar dig endå. du är det bästa & vackraste som hänt mej älskling, det vet du. den dagen jag lämnar dej, finns inte i mina tankar. när du kysser mej, det finns ingen bättre stund i livet. det vi delar, det är något jag verkligen älskar, lika mkt som jag älskar dej. spelar ingen roll hur långt vi har emellan varandra, tillsammans klarar vi allt, det vet vi älskling. jag gör vad jag kan, vill göra mer, men du får mej att inse att aldrig någonsin kommer jag kunna bli lika bra som du. du är den bästa jag vet, den som jag aldrig vill vara utan. han som får mej vilja gå upp ur sängen, även fast jag vet att jag inte kommer få träffa den killen under hela dagen, så vet jag att om jag fortsätter på och sköter allt som jag ska så får jag tillslut komma till dej, höra din röst i tlf, se dina sms. det är något som förgyller min dag, men det som mest förgyller dom, är då iaf du max. spelar ingen roll om vad andra säger, för det dom inte inser, är att du är så mkt bättre än dom. och dom som inser det, inser att jag verkligen tycker om dej, och att jag vill vara med dej. har inte kännt så här på länge, men du väcker allt, du får mej tänka på nytt. du är en andra del av mej, fast en bättre. så liten, men så underbar, så bäst.. får inte fram ord för dej älskling. förstår inte hur du kan vara så underbar, bry dej så mkt och veta så mkt. veta så mkt om vad tjejer tycker om. men det vet du, spelar ingen roll hur du vet det, för jag älskar det. om du skulle falla max, så skulle jag bära dej, du betyder så mkt nu. snart 2 månader tillsammans, känns som evighet med den bästa i hela mitt liv. känns som evighet för att det får mej må så bra, för att jag verkligen vill det här, länge sen jag va så säker på kärlek, har varit fram och tillbaka ska du veta. och nu när jag fann dej, det kan inte ta slut. du finns i tankarna hela dagen, ända dåliga tankarna är att jag är rädd att du ska lämna mej, jag vill verkligen inte förlora dej. jag vet att vi inte har delat så många dagar till att legat och mysigt och sånt, men bara att prata i tlf med dej får hela min kropp varm. jag har inte kännt såhär på länge älskling, verkligen inte. jag är så rädd ofta, att du ska läma mej, så rädd.. ryser i kroppen av tanken. och det va längesen jag kunde beskriva känslor i kärlek såhär, det känns så skönt, men endå så rädd.. du skulle kunna få vilken tjej som helst på fall, förstår inte att du är min. förstår väl, men det är som en dröm. åh, förlåt att jag skriver sånt här, men jag vill bara att du ska veta :( hoppas du förstår att jag älskar dig max joners, oavsätt vad andra säger eller vad du säger eller oavsätt vad som händer. 

9/1-10 - bästa dagen någonsin.


bilden är så dålig för att jag har inte världensbästa kamera (världens bästa är alltså systmenkamera i mina tankar).
men jag har inte en sån, och så satt jag och zoomade.. sen har jag zoomat på datorn också, inte bra kvalite då, men fortfarande samma bästa max joners som bella olsson älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0