i can't stand it

hej.
vakna typ nyss, klockan är 10:06, jag borde vara i skolan, i know.
men va så jävla trött efter kvällsåket igår, så orkade inte gå upp imorse.
så trodde mamma att jag hade gått till skolan, men nej.
så hon väckte mej typ nyss & hon och pappa har damp på mej.
sköter inte skolan, så nu får jag inte åka skidor på ett tag..
bara med skolan på onsdag, aja.. om jag inte sköter nu åker nog
mobilen & datorn säger pappa. nu är det säkert 2093840923 gången
jag säger det, men jag måste verkligen börja sköta skolan.
nästa vecka blir en ny start, plugga på som fan & vara i skolan hela tiden.
förutom när jag verkligen är sjuk. men blir nog att flytta hem till farmor ett tag
snart. sen hoppas jag verkligen att det ska funka mellan mej & max.
jag vet inte vad jag skulle göra om han lämnar mej, näfyfan.
tanken får mej vilja börja grina, så nu slutar jag inbilla mej.
aja, nu ska jag nog försöka ta mej till skolan, har 2 lektioner kvar, prov på båda..
ååååååh, nä jag sätter mej på bussen och åker hem till farmor.
men iaf, jag ska va med tjejorna i kväll, HOPPAS JAG VERKLIGEN ATT JAG FÅR NU!
om jag inte nämner ngt om det förns när jag ska va med dom tror jag att jag får..
aja, tur att pappa inte läser min blogg, annars, dead.
aja, nu ska jag göra ngt vättit innan pappa kommer hem och dampar sönder.
tjaråh puss.
/ bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0