jag älskar att vara mej själv.

nu blire inte långt inlägg, hinner verkligen inte. :)

men natten hos bajen tillbringades med emma bajen & emil.
linnea & erika va där lite på kvällen, erika drog vid 8, erika vid 9.
men hela dagen.. ÄGDEEEEEEEEEEE
natten va dryg, men endå rolig.
jag drack nog för mkt energi drinks, kan inte sova än.. -.-
inte sovit inatt, och kan inte sova nu.
men nu är jag så gryyyymt taggad & happy att det inte finns ord före!
ska typ fixa mej lite, byta om och sånt, sen drar jag och emma till göranssons.
MIN ÄLSKLING MAX JONERS ÄR DÄR OCH SPELAR BANDY, BITCHES! :D
åååh, saknat han så mkt så att.. nä.. eh.. FINNS INTE ORD FÖRE ;o
heh, aja nu ska jag ta och kila, kameran & mobilen är med all the time ;)

det vart inte så kort inlägg som jag hade tänkt mej -.- hah.

pusstja!
/bellao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0