JAG ÄLSKAR DIG!


n o t h i n ' c a n t a k e y o u a w a y f r o m m e 
B a b y y o u ' r e a l l t h a t I w a n t
A n d l o v e i s a l l t h a t I n e e d
A n d I f o u n d i t t h e r e i n y o u r h e a r t
I t i s n ' t t o o h a r d t o s e e 
W e ' r e i n h e a v e n 
Y o u a r e t h e o n e w h o t u r n m y w o r l d a r o u n d
B r i n g m e u p w h e n i ' m f e e l i n ' d o w n
n o t h i n ' c o u l d c h a n g e w h a t y o u m e a n t o m e
O h t h e r e ' s l o t s t h a t I c o u l d s a y  
B u t j u s t h o l d m e n o w
C a u s e o u r l o v e w i l l l i g h t t h e w a y

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: ehehehe, tss man typ däcker efter en klunk ;s hahaahahaha

2010-02-07 @ 16:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0