jag lever min dröm baby!

jag har igentligen dataförbud nu -.-

måste sköta skolan, ska dit imorgon iaf.
sen blire aaaaaaaskul natt med emil, bajen, emma, linnea, erika.
gah va kul vi ska ha, kommer f1 med bilder senva.
och vi ska dygna, FÖR PÅ LÖRDAGEN KOMMER MIN BABY MAX JONERS
TILL SANDVIKEN OCH SPELAR BANDY I GÖRANSSONSKA ARENAN!

gah va lycklig jag ééééééééééé!!!!! :D haha.
ni anar seriöst inte hur jag hoppade upp och ner och vart as glad
när max sa att han kommer på lördag, åååååh :D
aja, DEN HÄR HELGEN ÄR PLANERAD : KUUUUUUNG!
no matter what, den ska bli det! :D
sen blire förändring på min blogg nu ikväll trorja ;)
bara ngn tillfällig, för sen blire nog massa bilder efter helgen
som SKAA va på blööögggen! =D
tjalalalalalalalalala jag e glad idag, hellyeah att jag är.

jag och pappa försökte ha ett seriöst snack idag, men jag börja garva :')..

pappa: ja men du måste förstå att allt handlar inte bara om dej dej dej hela tiden, du kan inte få allt du pekar på. du är så bortskämd att det inte finns ord för det!
bella: nä.. :'d
pappa: men seriöst nu bella -.-
bella: MEN JAG KAN INTE VA SERIÖS NU XD
pappa: nähe varför inte nu då? :o
bella: är på för bra humör för det .. :o
pappa: va äre nudå? -.-
bella: jag behöver pengar.. jag ska sova hos bajen med folk på fredagen.. :o
pappa: DÄR SER DU! ... pengar pengar pengar -.-
bella: jamen :o
pappa: åååh -.-
bella: LÅT MEJ PRATA TILL PUNGT!
pappa: ja okej.
bella: ja sen kommer max på lördag..
pappa: killen som du ringde hela tiden i stugan?:o
bella: ja?:o
pappa: killen som du smsar hela tiden? :o
bella: men.. -.- ja? :o
pappa: killen som du ringt här hemma så tlf räkningen är så hög? -.-
bella: JA PAPPA, JAG VET ATT DU VILL HÖRA " JA MIN POJKVÄN!"
pappa: HAHA! i got yah!
bella: seppe gå ut från mitt rum nu .. -.-
pappa: hejdåå heheheh maaaaaaax...
bella: JAG SKA HA PENGAR IMORGON NU! :o
pappa: pfffft tsss... *stänger igen dörren*

snäll pappa eh? :o
långt samtal (hhhh' :D

pusstja
/bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0