skidor yesterday

ja rubriken säger vad jag gjorde.
kung vare, testa inte på ngt nytt trorja?
näe.
ramla inte ngt, höhö.
men va först med emil, hans lillebror & ngn lång kille.
haha, sen kom typ lars putte och fler?
va enda tjejen, HELLYEAH VA VI DIGGAR?????
näe, åkte lift med emil, han va lite för lång.
men sen när jag åkte lift med lars trodde jag skulle dö.
han måste ju typ va två meter! ;o
haha, aja, vart inge kort faktiskt, men skratta rejält.
kom och hoppa slog till emil när jag hoppa, så han doeda mej sen!
men det vart bara brb döden, hehe.
haha skojja, men han döda mej nästan för det :o
åkte hem vid halv 10.
men JAG HATAR XTRAFIKFITTÄCKELBUSSJÄVLAR!
förlåt för orden, men jag stod vid busshållplatsen, så såg bussjävlen inte mej! ;o
så jag ringde pappa, men det är 4,5 mil till hofors, trorja det va?
aja, så fick vänta as länge, och det va skog och mörkt, kom äckel
bilar & lastbilar ibland, men lastbilarna lära mogen teamflasha mej!
åååååh, irriterande, men sen kom jag hem, tog av mej kläderna,
gjorde varma mackor & oboy och titta på scrubs, BÄTTRE FINNS INTE?
en skön dag i berget + skönt folk + hem till sängen + varma mackor & oboy + scrubs, GAHHH LOVE IT!.
aja tjaråhhh dagen va kung!
/bellao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0