smile baby smile

åh min statestik har sjunkigt :(
blivit dålig som bara den på uppdatering..
och just nu har jag nyss gjort illa mej, IGEEEEEN.
bella olsson lyckas som vanligt.
skulle sätta ner armbågarna på spisen, men den va på. -.-
trodde den va kall, men tvärtemot.
så nu har jag stora brännmärken på armbågarna.
fast har typ något medel, plåster sen nå bandage på.
så kommer inte kunna visa ngt mer än mina armar & bandage :]
vilket jag verkligen gillar, hatar läskiga bilder.
har en otäckbild på min fail på cykel för ngr år sedan.
mitt knä är fullt av blod, det nästan sprutavafan.
men slutar inte uppdatera för mina failar. heh :)
enda jag ska göra just nu är att chiiiillla idag.
fick inte sova så mkt inatt, somna inte förns vid 2-3
eftersom det gjorde så jävla ont -.-
eller när jag la mej i sängen, tog det ngn sec att somna.
men först satt jag bara och skrek att det gjorde ont.
aja...
pusssstja!
/bellao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0