stuck in my head

hatar rubriker ibland, kommer sällan på ngt, så skriver bara ngt, hehe :)
mest från låtar och sånt, haha.
aja, vakna upp med emma, vi käka frukost och titta på tv.
hon gick hem typ nyss, hon ska färga håret, sen kommer hon hit igen.
och nu ska jag titta på tv, max kanske ska va med på tv4sport.
så checkar det, sen drar jag mej till badet, hihi.
sen idag ska jag färga håret :| lite mörkare bara ;)
& köper löshåret imorgon, sen klipper jag mej nog på
typ tisdag eller ngt sånt, mamma skulle ringa till sara.
för hon är min favorit, eftersom det är som en andra mamma för mej.
hon vet exakt hur jag menar när jag säger att jag vill ha håret
på ngt sätt, så i trust her! :)
aja, nu ska jag kila, pussarrr!
/bellao

Kommentarer
Postat av: ELINSKALK

SV: HAHAHAHAHA KLART DU GJORDE?! :O<3 :DD

2010-02-28 @ 17:53:42
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0