think so much, know so little.

hhhhellluu
är hemma nu, natten hos Hannie..
liksom bara BÄÄÄÄÄST ! :D haha.
Hanna, Bella, Felicia, Sara, Carro, Maja.
vi vare hah, :D
men vi hade as kul, knäppte massa kort,
käka godis chips & drack olika drycker.
titta på filmerna, vi börja med "Rec" och dog.
haha, alla skrek sej fan nästan hesa x'D hah.
och så vare först en kille som hette Alex som dog..
felicia lära smsa sin Alex och fråga om han levde :').
och viruset som hela filmen handlade om, va ifrån en flickas
hund, som hette Max.. hah och då vart jag lagomt rädd, hah.
fast vi hade väl lite överdriven humor just då. aja, kommer
masssssa bilder sen, kanske inte alla. men några iaf.
aja, sen ringde pappa och fråga om jag hade käkat.
och ja, han är nogrann med att jag käkar bra varje dag.
så han ringer ofta och frågar om jag ätit och sånt just nu
.
men aja, så han kom med donken till mej (h' heh.
aja, sen titta vi klart på REC, as läskigt slut, inte själva sista minuten.
utan det som va kvar efter jag hämtat min mat.
sen röjjde vi med mer bilder, klädde ut oss och sånt.
aja, sen åkte carro hem :( hon skulle inte sova kvar..
aja, sen bytte vi om, knäppte mer kort.. hah liv vi har ;)
sen ringde sara sin pojkvän som också är min barndomsvän
med namnet jonte ferry, OCH HON RINGDE EN GÅNG I KVARTEN.
och felicia ringde sin kille -.- och där satt jag, heh max sover?
för det tror jag han gjorde eftersom klockan va runt 1 och han skulle
väl upp runt 7 dagen efter.. så han sov nog då.. :) hah.
aja, och maja & hanna har inga pojkvänner, atm! ;)
aja, sen titta vi på "Fingerprints" as bra ! :D läskig men as bra.
jag och maja satt väl och diskutera vad som skulle hända mest av filmen. ;)
sara & hannie låg och krama varanda och va rädd mest ;)
& felicia aka trötter sov, fast hon erkänner det inte ;) hah.
aja, jag & maja diskutera väl inte hela, vi va ju rädd emellan åt..
men man har ju sett så många skräckfilmer att man förstår alla ;) heh.
aja, sen försökte vi sova, felicia däcka nog first. sen maja, sen hannie.
jag & sara låg och dampa på varandra hela kvällen typ, hah.
sen somna vi tillslut, vakna 9 -.- hah, hannie skulle till kungsberget dåååe.
så vi gick upp, käka frukost, ner klädde på oss och drog oss till bussen.
eller jag sara & felicia. maja fick skjuts & hannie åkte iväg med sanna till kungsberget.
och felicia följde med mej hem, vi dampa lite här hemma.
knäppte kort & käka kladdkaks smet (y' heh. aja, men nu ska jag typ chilla lite.
höra med emma när hon kommer hem från hsm3 live i gävle..
hoppas att hon följder me mej 2 farmor. heh.

& ja, långt inlägg ;) heh.
btw, visst säger jag "aja" rätt så ofta?:o hah.


puss
/ bella

Kommentarer
Postat av: elin

"däckade" ni?

asså hade ni druckit? haha. :D

2010-02-06 @ 16:33:35
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah , härligt inlägg :D

2010-02-06 @ 20:14:39
Postat av: ssssara

fan va snygg header du har

och haha vi måste göra om det, askul ju :)

jag älskar dig dampis <3

2010-02-07 @ 16:49:21
URL: http://sarajonsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0