tidsfördriv

Jag har insett att min senaste kyss: var den bästa någonsin!
Jag lyssnar på: allt möjligt
Jag pratar: när jag pratar?
Jag tycker om: max joners!
Jag avskyr när folk: sviker, oavsätt på vilket sätt.
Min bästa vän är: emma westling.
Min första vän heter: emily keskitalo / hampus kurvinen
Kärlek är: min älskling
När jag borstar tänderna: lyssnar jag alltid på musik.
När jag lagar mat: blir det alltid gott ! .. säger vi.
Jag tänder på: älskling ;)
Det sexigaste yrket är: brandman (h)
Det är charmigt när: killar verkligen visar hur mkt dom bryr sej om tjejer.
Jag är rädd för: döden & ÄCKELSMÅDJUR!
Den värsta känslan är: ångest & få för sej massa lögner om att folk ska lämna en och shiiiieet.
Den bästa känslan är: när man é taggad eller kär eller ngt :)
Jag är bäst på: att va kort.
Jag är sämst på: att sköta skolan & förstärka mitt självförtroende.
Om jag va ett djur skulle jag vara: ngn som behandlas bra :)
Jag kommer alltid att vara: korta glada & glädjespridarN bellaolsson.
Det finaste som finns är: vänskap & kärlek.
I sommar: ska jag leva min dröm baby!
Sist jag grät var: eh.. eh... igår :o till filmen jag titta på :|
Jag kan vara:
jeafligt gla' ofta xD
Jag kan: ha världens roligaste idéer xD
Jag kan inte: Sjunga.
När jag vill tänka går jag: typ ut och går & HAR ALLTID MUSIK!
När jag bakar så bakar jag: ngt gott m. ngn jämt
Min mobiltelefon är: rosa fin & älskad för det mesta.
När jag vaknar på morgonen: kollar jag mobilen.
Innan jag går och lägger mig: tittar jag tv & oftast smsar.
Just nu tänker jag på: att pappa lagat mat & att jag måste eta.
Bebisar är: dryga & söta.
Idag har jag: haft en otursdag.
Ikväll ska jag: plugga & checka tv.
I morgon kommer jag: vara hos tandläkarN & skolan sen vet inte.
Jag vill verkligen inte: till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0