together we cry

helllu.
ska snart gå och sminka mej.
men kan chilla, för jag och emma åker till sherpbacken klockan 17:55 typ?.
någonstans där bär vi iväg oss, alltså till busshållplatsen ;) heh.
sen tar vi bussen till kng. är hos min älskade farmor en stund, chillar.
sen åker vi hem runt 9, är väl hemma runt 10 ngn gång, ni kan ju smsa eller ngt.
kommer kanske kunna svara på sms ikväll, eftersom tror farmor kmr ladda på min mobil
och ge mej pengar, brukar iaf vara så. måste handla några tröjjor & hårfärg nu i veckan.
ska inte färga blond satt ni vet ;) ska bara färga lite mörkare brunt, ungfär som bilden under..
aja, nu ska jag fixa mej, sen kila över till emma, uppdaterar säkert från farmor
eller när jag kommer hem annars. så höres ;)


( man ser inte så jätte bra eftesom det är svartvitt.. hah )

pusstja
/ bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0