I disappoint you and let you down.

dålig uppdatering!
förlåtförlåtförlåtförlååååååååååååååt!
men har vart upptagen med daniela hela tiden, mkt skidåkning & sånt.
men ska bättra mej, för nu har min bloggstatestik sjunkigt :|
aja, sitter här och diggar musik nu,
skulle egentligen vart i skolan,
men fick sån jävla mensvärk på bussen..
så åkte hem dirr. aja, nu ska jag lyssna på musik titta lite saker..
223 personer som lagt in bilder på bdb -.- och totalt bilder.. 2486 ;O
i think i kill myself soooon..
aja, ska göra lite sånt nuva, sen ska jag väl typ chilla idag.
skolan imorgon, nu jävlar måste det skötas!
EVK i fredags.. inte bra alls, fasiken säger jag bara.

nä nu vart allt åt helvete, gonatt. klockan är 11.19 men jag orkar inte vara vaken.
bara bråk hela jävla tiden nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0