fight for this love

uppdateringen suger verkligen, orkar inte just nu.
haft fullt upp.
fredagen ägde sönder, käka donken och massa annat.
kasta lite ägg på min jonte & matildas gammla skola (y)
och emils skolan även ;) hah.
fast vi gjorde på våran gammla för hääääämnd.
emil går där just nu, såatttt. heh
aja, vi va väl ganska många igår, typ 11 st inne på donken?
försökte få plats vid ett 4 bord, då är man förmånga kom vi fram till.
hah, aja. sen kila vi vidare till ica, bella vart sugen på festis!
heh, aja. alla tog den, så fick typ inget själv.
så då gick jag in och köpte tuggummin, tog dom också..
jag får inte ha ngt själv, fatttttiiiiigglaaapppar. skojja! hah.
aja, sen kila vi väl runt och hade skojjj.
daniela & erika sov hos mej, as najs/kul.

lördagen va bäst.
as chill, först vakna vi väl vid 11..
satte på filmen "drag me to hell"
men den har jag redan sett, DOG!
aja, så den titta erika & daniela på, jag hoppa ner i badet ;>
as skönt, men sen tog vi bussen till kng, jag & emma åkte till min farmor.
och erika & daniela till pizzan, vänta på oss.
sen kom vi dit, käka pizza, det va la röjj.
hah, aja.
sen skjutsa danielas mamma mej & emma till alexander.
erika & daniela åkte hem, jag och emma va med alexander ett tag.
as kul, heh. va ute och gick (y) prata om allt möjligt.
om en dryg brud ;) som bara vi 3 fattar ;D HAHAHA.
men sen tog jag och emma bussen hem.
nu sitter jag här och funderar på kungsberg imorgon.
men näe, det blir inte så, titta iaf på en gammal edit från UNP.
heh, ni ser den här under.
men nu väntar min säng på mej :] hehe. pusstja!
/ bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0