kungsberget

här är lite bilder från kungsberget i.. förra onsdags HAH? med skolan.
glömmt ladda upp, hah.
bra sverige på BALLASTEBELLA!


daniela " jela baby bästavän lillesyster " moliis

bella olsson ser konstig ut, hah.  aja &&&  lillsistah!

lillasysters skidor ligger ner, mina står upp, sen min grymt heta hjälm & vantar & stavar ;)
lillsistah & agnes

stora snowparken, fast syns inte bra alls, va inte meningen att jag skulle knäppa kortet ens x)
skulle titta på film från liften, men råka knäppa, så nu slänger jag in den dåliga bilden ;)

louise "lollo hjärtat soetnos" hansson

linnea "världens bästa sötaste" rustemi

världens bästa lollo!

emilia "bästa kortis mellis" wallström

världens bästa lillesyster!

linnea baby igen
och ja hon har en ny jacka nu, min blåa jacka.
men jag svettades & hon tycker min jacka är så grym, så hon låna den ;)

världens bästa lillesyster återigen! elskardig.

fanny "sugbanan2 bästavän.. finaste fjortishjärtagangsta " carlson.

coca cola light, INTE JAG SOM KNÄPPT!
vet inte vem som knäppt? ngn som lekte med min "otroligt" bra kamera -.-
hah, aja, trore va mellis iaf ;D
jag hatar coca cola light -.-

linnea babuuuuuuuuu


Kommentarer
Postat av: linnearustemi

och du kunde inte hitta en LITE fulare bild? :) nejdå , men jag älskar dig!

2010-02-17 @ 13:40:45
URL: http://linnearustemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0