trött påre.

ta åt er av det här, det är den sista hack ni får.
jag tänker aldrig längre bry mej aldrig skänka mina ord.
ja, en jävla egoist, du kan ta det som det låter.
du kan stämpla mej för allt, kommer aldrig ens ta åt mej.
jag vart skit som ni snackat, jag står kvar och ni backar.
säger VAD och jag kastar allt tillbaks, så ni fattar.
jag föraktar och jag hatar alla gamar allt som tjatar
alla lamar ni som pratar, SÅ FUCK OFF MED ERA LAGAR.
ni kan aldrig komma nära, kommer aldrig dela med mej.
för att blickar det står kvar, och kommer aldrig segla med dej.
så sluta slicka röv annars fiskas du från graven, man kan inte hitta
svaren hos ngn som bara slickar av en.
och du gillar snacka skit, men snälla tänk då på dej själv.
för allt som du säger nu, det får du stå för nästa helg.
men du nekar du åt allt, skyller allting på ngn annan.
fyller ingenting med sanning, bara nekar till allt sammans.
ta åt er av det här, det är den sista hack ni får.
jag tänker aldrig längre bry mej aldrig skänka mina ord.
ja, ta åt er av det här, det är den sista hack ni får.
jag tänker aldrig längre bry mej aldrig skänka mina ord.
så jag går rak i ryggen, och för varje steg jag tar
så är det ni som faller undan, och jag som står kvar!
jag går rak i ryggen, och för varje steg jag tar
så är det ni som faller undan, och jag som står kvar!
med det sätt som ni beter er står ni kvar på ruta ett.
ni kommer aldrig att nå fram till min tillit och respekt.
kommer aldrig släppa in er, allt är bra nu som det är.
jag har ingen brist på vänner, tacka bocka och farväl!
ni är lika mkt världa som min sula under skon,
ju mer och mer jag går sliter ni bort våran bro.
den som vi har byggt tillsammans kämpat hårt i samma & samlat trupp.
men nu finns där ingen kvar, och kommer aldrig byggas upp!
nej för allt jag skriver nu, ja det är sanningen om er.
ni som bara snackar BULL, ja ni kan lämna mej i fred.
för jag är trött på alla lögner alla falska tomma ord
och våran vänskap vissnar snabbt som en blomma utan jord.
eran falskhet går på helius, det är dags att vända av.
jag säger hej och lycka till, det är dags att vända blad.
ja, ta åt er av det här, det är den sista hack ni får.
jag tänker aldrig längre bry mej aldrig skänka mina ord.
så jag går rak i ryggen, och för varje steg jag tar
så är det ni som faller undan, och jag som står kvar!

jag är så jävla trött på att när jag tagit mej upp på toppen ska ni komma och försöka sabba, komma med massa kommentarer, jag vet inte ens varför ni håller på, det är liksom inte så att jag ger upp för det? jag har real vänner, inte sånna som jag kallar er.. "kompisar". vänner är ngt man litar på, kompisar är ngt man antagligen bara vet vilka det är eller inte vill kalla vän. skiter i vad ni tror att jag tar er som, för dom som jag vet att jag kallar äkta vänner, dom vet om det. resten kan ta sin bullshiet och vandra vidare, för jag vill inte ha med er att göra.


SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALL JÄVLA BULLSHIET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0