tidsfördriv

50 sanningar om dig själv.

1. jag skulle inte klara mej utan musik
2. jag vill åka skidor nu nu nu nu nu!
3. jag älskar min bara min maxiii!
4. jag verkligen hatar mina ben.
5. jag älskar stora kläder
6. jag funderar på löshår igen?..
7. jag älskar vinter, men också sommarn..
8. jag är kort, AND I LOVE IT ! =D
9. jag är väldigt gla' & glädjespridare person ? hah x)
10. jag skrattar väldigt väldigt ofta, även som en hamster -.-
11. jag älskar att prata i tlf med älskling.
12. jag hatar PJ!.
13. jag älskar att vara med massa folk.
14. jag börjar tro att jag är beroende av oboy..
15. jag är såhär verkligen inte vig, NÄNÄ.
16. okej, ärligt talat, jag är vig :')
17. jag älskar innebandy.
18. jag har as lätt för att bli svartsjuk.
19. speciellt när jag tkr om den i det här fallet killen.
20. och ännu mer i det här fallet max joners.
21. jag hatar att vara utan gratis sms.
22. jag hatar spotifyreklamäckelsaker! -.-
23. jag har massa f99-96or efter mej som påstår att dom känner mej.
24. nu är jag kissnödig! brb.
25. back, hah, ja jag heter bellaolsson som sagt..
26. jag har lätt för att gråta.
27. men hatar verkligen, klarar inte av att gråta bland folk.
28. jag börjar störa mej på ganska mkt folk.
29.  jag vet inte vad jag ska skriva.
30. jag äter godis nu.
31. jag är sällan tyst.
32. jag älskar skiiiiiiidor.
33. jag älskar Ne-Yo
34. jag vill vara smal.
35. jag är inte tjock, men hlr inte smal..
36. jag älskar min klass.
37. jag säger förjeavligt ofta att jag är bäst.
38. men jag är ju bäst!?
39. jag saknar max nå sjukt.
40. jag är orolig varje gång han är och tävlar i skidor eller ngt.
41. jag totalt älskar min farmor nå sjukt mkt!
42. jag har konstig musiksmak.
43. justin bieber är hur bäst som helst!
44. alla kallar mej k00rtis ;>
45. ska jag ändra min bloggdesign?..
46. jag har lust att lägga ner min blogg?
47. jag älskar festis strawberry!
48. jag vill va med älskling nu
49. max är det bästa som hänt mej hitils, jag lovar.

50. jag är klar nu, TJARÅH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0