we need time

filmen.. ÅÅÅÅH VA BÄST DEN VA!
REKOMENDERAR DEN FILMEN !!!! hah.

grina lite då och då, så bäst åh. jag älskar verkligen den!
måste ladda hem lite filmer till ikväll, eller juste det är ju scrubs..
men har iförsej sett alla förra året.. så det blir nog film.. aja :)
ska upp snart & packa och ha ALLTING klart till imorgon!
sköta skolan nu nu nu nu nu nu nu nu nu !!!!! :)haha.
aja, nu ska jag fixa lite, måste bättra mej med bloggen också känner jag..
aja det fixar jag senare, för nu har jag annat för mej :) pusshäj!

 

SÄG EN PERSON

.. som du älskar av hela ditt hjärta - min familj.
.. som du skulle offra livet för - mina närmaste vänner & släkt.
.. som är den smartaste du känner - mathilda "katten" lindström
.. som alltid får dig på strålande humör - max "älskling" joners & miriam & jesper& många fler!
.. som får dig att le när allt känns tungt - älskling& felicia& miriam& MÅNGA MER! & låten ..Olw City - The Saltwater room.
.. som är den omtänksamaste du vet - Feliciaeriksson!
.. som är en bitch - MIN BITCH therese "ronny" fagerlund!
.. som är en fjortis - fannycarlson, men även min fjortis :)
.. som är en föredetta bästa vän - felicialoeke?.. ;(
.. som är snygg - MAX ÄLSKLING JONERS!
.. som är osmart - RONNY! xD
.. som är en riktig vän - nicole whalter.
.. som är din älskling - max aka älskling aka joners!
.. som är den galnaste du vet - alexander eklund & linus moberg!
.. som är underbar - älskling & mina vänner.
.. som är dum - nobody ;)
.. som du kan prata med om allt - nicole whalter & emmawestling.
.. som är din barndomsvän - emily & fler med tiden!
.. som du saknar - älskling & många mer.
.. som betyder mest - max & mina vänner & släkt.
.. som du har spenderat mest tid med - familjen, annars emma westling.
.. som du var dum emot när du var mindre - typ rebecka jönsson? xD
.. som du tycker är snäll - älskling/vänner
.. som du har sportat med - miriamshipley slog upp i huvet dirr! :)
.. som du skulle vilja krama just nu - maaaaaax älskling joners :)
.. som du inte har träffat på länge - älskling..
.. som du vet saknar dig - älskling kanske? ;)
..som du träffade idag - daniela & massa folk på bussen& min familj!
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - familjen trorja bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0