why do i remeber u

har inget att säga om skolan typ?
as många lärare som va sjuk och sånt, så har väl vart på första och sista lektionen idag -.-
va på en till ibörjan, men sen behövde jag och daniela inte, för vi ska fixa det imorgon ist ;)
ajaaaaa, ska plugggaaaa sönder idag. imorgon blire prov, första gången jag verkligen pluggar
till ett prov, gahhhh. aja, hoppas det går bra nu iaf.
btw, några dryga ungar som busringer mej hela tiden.. -.-
efter ett tag och några gånger jag lagt på..

bella: hallååååå???
småungar: åh isabell, jag älskar din blogg!
bella: jaså.
småungar: ja du är så fin.
bella: nae trorinte såva.
småungar: isabell du är så fin *FNISSFNISSFNISS*
lollo: hallå?
småungar: isabell jag har gjort en låt till dej, vill du höra?
lollo: ja?
småungar: IIIISSAAAABBEEEEELLLL DDDUUU ÄÄÄRRRR SSSSÅÅÅ FFFIIINNN
lollo: HAHAHAHA
fanny: hallå?
småungar: jaaa? *FNISSSSSAR*
fanny: MEN VA FAN VILL NI SMÅÄCKELUNGAR!?
småungar: hhiihhihiihhihiih
fanny: MEN KOM DÅ?
småungar: ja hihihihii
fanny: MEN VÄX UPP OCH KOM HIT SÅ SKA JAG RÖVKNULLA ER!?!?!
småungar: nä tror inte det blir av HIHIHHI.
bella: men lidl liv ni har då? hah
småungar: åååh bella jag älskar din blogg och din stil du är så fin!
bella: jamen jovars.
småungar: men nu ska vi gå, HA DET SÅ BRA MED MAX. hihihihihhi
bella: ÅÅÅÅH ÄNTLIGEN SKAFFAR LIV ? :D haha. jag ska ha det bäst med min max, din bitch :) pusssssssss.


nä nu orkar jag inte bloggen.
pusstja på att jag skriver senare.
/bellao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0