you found me

vakna vid halv 8, eftersom jag fick sovmorgon.
tandläkarn idag (y)
skulle dra ut en tand för att min
mun är för liten och tänderna förstora -.-
JAA JAG ÄR LITEN, I KNOW!
och för att min visdomstand ska få komma fram
lära jag ta bort den här, haha.
aja, så nu är den borta och jag sitter med en tuffs
i käften, blöder som fan, och mår illa av det.
spydde dirr när jag kom hem av allt blod,
så spyr blod, känns så jääääävla bra (y)
inte.
men kom hem runt 9.
och fick börja käka runt 10, men nej, våga inte.
så sov, och klockan är kvart i 3, men vågar fortfaranade inte!
jag vet inte hur det blir :o åååååh.
hungrig är jag, men spyfärdig också.
nä nu orkar jag inte datorn nå mer, tjaråh!
pusstja
/bellao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0