You were there for me when I needed you

du anar inte hur rädd jag är om dej.
du är en syster för mej daniela, och det borde du veta om vid det här laget, min alldeles egna mini lilla shred lillasyster. min lill gangstah lillasyster, hon som förgyller min dag, det får inte sluta så här, det får det bara inte. vi har bråkat förr, och vi löste det, vi klara inte ens en dag daniela, och det vet vi båda, vi grät båda två. du grät i skolan, jag vägra gå dit och se dej ens, det va ett helvete. nu jävlar måste vi ta och skärpa oss, för såhär ska det inte va. du är en av FÅ, eller fan. du är den enda som vet hela sanningen om mina tankar och allt just nu, du vet hur mkt jag tycker om max, du vet hur allting är, du vet hur det är hemma för mej, du vet hur det är i skolan för mej. du vet hela skiten daniela, och det ska jag tala om för dej att, du är den enda som jag kännt så kort tid och endå förklarat så mkt för, finns folk som jag kännt sen jag va 5 år, men dom vet inte mkt alls om mej, även om vi är nära vänner. jag är endå närmast vän med dej, du är den jag älskar, den jag vill vara med. min bästavän som finns när jag behöver henne, hon som tar emot mej när jag faller, får mej inse saker som jag inte ens trodde att va sant. du får mej att inse så mkt, du får mej förstå att om man kämpar och vill så kan man, du får mej att få hopp om mej själv att jag faktiskt är bra. det ska inte vara såhär, jag ska inte vara utan dej, och det vet du. du är mitt allt, och det svär jag på. nu kan jag låta som en fedt jävla f8, men jag vill bara att du ska förstå allt, jag lämnar dej aldrig, då menar jag aldrig. jag ska inte vara utan dej, that's it. alla gånger i stallet, alla gånger i backen, alla skratt, alla tårar, vi klarar allt tillsammans. jag ska inte vara utan dej, NEJ DET SKA JAG INTE! alla minnen, alla bilder, alla skratt, alla tårar, alla ord, alla failar som jag delat med dej har jag delat med glädje, ja även mina failar, för när jag failar med dej, så gör jag det med glädje, för vi skrattar åt det dirr. jag ska inte vara utan dej, nej heller!. vad som än händer, vart du än går, vad du än säger, vad du än gör, jag kommer alltid finnas för dej. du är min sol, min måne, min dag, min natt, min morgon, min kväll, min sommar, min vinter, mitt regn, mitt skolsken, min lillasyster, min gangsta, min minishreddare, min klant, min twin, min ryttare, min bara min. jag du är allt och så mkt mer. du är ett mirakel, ett mirakel som jag inte kan klara mej utan, ett mirakel som rättade alla mina fel, du är så speciell. " ni ser ut som tvillingar! " du anar inte hur många gånger jag hört det nu, du är min twin, och jag ska aldrig någonsin sluta vara din twin. du har stått ut med mej och allt jag gjort. jag ser hur du plågas, hur du bara vill må bra, hur du vill upp på ben igen, men jag vet inte hur jag ska göra. försöker berätta att jag finns, lämnar dej aldrig och finns när du behöver mej, oavsätt vad som än händer. jag vet att du vill gå långt i vissa saker, men modet är lågt, och syster, jag känner likadant. " tänk om jag failar? tänk om jag gör illa mej? tänk om jag gör bort mej? jag vill klara det! jag ska klara det! nej jag kommer faila.. " jag vet hur det känns, det är svårt, men vi ska klara det som vi lovade varandra, vi ska och det ska bli bra. vi ska bli bäst, i allt vad nu vi vill. för vi klarar allt tillsammans lillesyster, allt tillsammans. nu jävlar ska vi ta oss upp, det här klarar vi, TILSAMMANS LILLASYSTER! jag älskar dig, och det vet du syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0