2010 är här..

Nytt år
Nya tag
Ny kärlek
Nya vänner


tänker inte göra som jag gjort, tänker inte vara så taskig som jag varit, mest när det gäller kärlek..

I didn't mean to hurt you.
Förlåt jag borde aldrig dragit in dej i allt det här,
men jag trodde aldrig att du skulle falla så hårt för mej..


I'm sittin' here all by myself, just tryin' to think of something to do, tryin' to think of something, anything, just to keep me from thinking of you. But you know it's not working out, 'cause you're all that's on my mind. One thought of you is all it takes. to leave the rest of the world behind. I didn't mean for this to go as far as it did. And I didn't mean to get so close and share what we did. And I didn't mean to fall in love, but I did. And you didn't mean to love me back, but I know you did. but, i've already move on, just like u.

jag vill verkligen nu, du har fått mej vilja, du har fått mej hoppas & tro på mej själv. du kan få mej gråta ibland, men även fast du inte är med mej så torkar du mina tårar, du får mej alltid må så bra. jag tänker satsa nu, tänker inte fortsätta som jag gjort, jag vill va med honom. skiter fullständigt i vad ni tycker om han, för det är vad jag tycker om han, och alla jag känner som känner han säger själv att han är hur snäll & underbar som helst. att höra hur du skrattar i tlf, eller hur du mobbar mej när jag skrattar, det får mej bara må så bra. You make it real for me, broken strings. det säger verkligen mycket för oss två. jag älskar dej, det vet du om.



till tre olika killar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller du på med 3 killar nu :O

2010-01-02 @ 17:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0